XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Kites @ oostende

with 26 comments

Vorige weekend was het in Oostende weer Kitesfestival. Een kleurrijk evenement waarbij het luchtruim thv het groot strand volledig vol hangt met allerlei vliegende creaturen. Net dat weekend vertoefden wij in de materniteit waardoor ik nauwelijks tijd had om er heen te gaan. Toch kriebelde het zo dat ik op zondagavond net voor 18 uur het op een loopje zette richting strand. De meeste deelnemers waren al aan het opruimen maar ik nog net enkele foto’s nemen. In 10 minuten tijd kun je natuurlijk geen wonderen verrichten vandaar mijn beperkte bijdrage.

 

 

Written by Xray

mei 18, 2008 bij 8:15 am

Geplaatst in Uncategorized

Tagged with , , , ,

26 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die beperkte bijdrage valt erg mee!
    Lijkt me heel spectaculair wat daar aan de hand is en dan al die kleuren.
    Vooral je tegenlichtopnamen zijn bijzonder!

    René

    mei 18, 2008 at 9:26 am

  2. Prachtig Kevin!! Die eerste man herken ik! Drie topbeelden waarvan de laatste mijn favoriet is. Prachtig hoe je het contrast hebt kunnen overbruggen!
    Volgende jaar ga ik er zeker terug heen. Ik was er omstreeks 15:30 en zelfs dan waren er al vliegers aan het inpakken. Die reuzevlieger die Pieterbie in z’n eerste logje toonde heb ik bv. niet gezien.

  3. Toch een leuk reeksje. Die derde is ook mijn favoriet. Leuk die flare bij die vliegers.

    gekiekt

    mei 18, 2008 at 11:07 am

  4. Heerlijk evenement lijkt me dat, de laatste foto is inderdaad prachtig!

    Ank

    mei 18, 2008 at 11:24 am

  5. Ja die laatste foto is ook de foto die ik het mooist vind.Geweldig zoals je die zon hebt gekregen. Het is warempel een zon zoals we hem altijd tekenen, maar nooit eigenlijk zo zien. Heel apart.

    Caro

    mei 18, 2008 at 4:31 pm

  6. Je hebt blijkbaar niet veel tijd nodig om toppers te maken !
    (PS : mijn pc is stuk en kan de komende dagen niet altijd komen genieten van je foto’s… maar ik weet dat ik nadien het één en ander tegoed heb 😉 🙂 )

    Marhilde

    mei 18, 2008 at 4:47 pm

  7. Mooi effect met de zon kon je hier bereiken.

    roy

    mei 18, 2008 at 6:03 pm

  8. Geweldig, en de derde is ronduit schitterend. De onbedoelde foto van de Schorre is ook tof. Ik heb daar zelf vaak veel plezier van, van de foto’s die ik niet helemaal bestuur, die zijn vaak interessant en een verrassing.

    Hildegarde

    mei 18, 2008 at 9:30 pm

  9. Tien minuten is voor jou net genoeg om een spontane impressie te geven. Zeker die derde foto met het lopende kindje geeft de sfeer van dat moment goed weer.

    fotomart

    mei 18, 2008 at 10:17 pm

  10. Niettegenstaande het om 18u zogezegd gedaan was heb je toch nog waardevolle foto’s kunnen maken. Tof, vooral die met de zon, knap gedaan, had er zo eentje bij dinges ook al gezien.

    pieterbie

    mei 19, 2008 at 5:10 am

  11. jouw ‘beperkte’ bijdrage doet mijn hartje huppelen van plezier, xray!

    de hemel op deze manier vrolijk volspatten met kleur en beweging is bijzonder mooi om zien!

  12. Dag Kevin,
    Mooie fleurige serie.
    Ik ga voor foto 3, al is het moeilijk om een keuze
    te maken tussen 3 en 1.
    Want foto 1 vind ik ook erg geslaagd.
    gr.
    Ton

    Ton

    mei 19, 2008 at 7:44 am

  13. Nou in 10 minuten heb je toch een mooie serie gemaakt, voor de eerste en derde!
    Maar er zijn ook al veel foto’s van gemaakt dus het is natuurlijk niet zo heel erg.

    Robbie Veldwijk

    mei 19, 2008 at 7:53 am

  14. In tien minuten maak je weer drie toppers.
    Vooral in die laatste weet je perfect de lichtgrens liggen. Heel knap!
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    mei 19, 2008 at 11:08 am

  15. Wat een heerlijke prachtige zomerse foto´s xray!
    Je laatste foto is helemaal een prachtwerk met die mooie zon!

    BTW: van harte gefliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Charlotte.
    Wat een wolk van een meiske!

    ellen

    mei 19, 2008 at 12:09 pm

  16. Heerlijk rennen in het zand. De mensen maken het leuk!

    boomkruiper

    mei 19, 2008 at 1:09 pm

  17. Mooi schaduw/lichtspel in de eerste foto en die derde is prachtig, zelfs onder tijdsdruk maak je mooie foto’s!

    MoniqueSamui

    mei 19, 2008 at 3:57 pm

  18. Samen met Koen op stap gegaan? Sublieme 3de.

    Nee, jammer genoeg wist ik niet van zijn komst naar Oostende. Nu ja, ik heb begrepen dat het voor Koen ook een gezinsuitstap betrof en ikzelf had dat weekend ook wel nog andere zaken aan het hoofd.

    Kris

    mei 19, 2008 at 6:42 pm

  19. Ik vind ze ook geslaagd omdat ze rechtopstaan en aldus ook het strand, zeker met dit licht, tot zijn recht doet komen. Er moet in dergelijke foto’s meer te zien zijn dan de kites alleen en daar slaag je prima in. Ik heb dat ook in mijn foto’s over dit gebeuren gedaan.

    Erwin

    mei 19, 2008 at 6:50 pm

  20. Die 3de. Terug ook een mooie impressie, leuk om de visies van 2 fotografen op hetzelfde evenement te zien.

    Hippopotamos

    mei 19, 2008 at 8:33 pm

  21. Laatste beeld met combinatie van de lens flare, vliegers en lopende kindjes is een zeer dynamische foto geworden. Top hoor!

    s.goovy

    mei 20, 2008 at 7:46 am

  22. Gewaagd die 2 foto’s zo tegen de zon in. Maar heel goed geslaagd cq zowel letterlijk als figuurlijk schitterend geworden. Het lage standpunt bij foto 2 hou ik erg van.
    Ik hoop dat het goed gaat met de kleine (+ rest v.h gezin)!!

    TruusW

    mei 20, 2008 at 10:11 pm

  23. heel mooie foto’s ! Ik kon er helaas niet zijn ! volgend jaar beter 🙂

    pauline grossen

    mei 22, 2008 at 10:47 am

  24. Je hebt blijkbaar niet veel tijd nodig om mooie foto’s te maken! De derde is prachtig maar de andere mogen er zeker ook zijn.

    An

    mei 22, 2008 at 12:17 pm

  25. Ik vind vooral je eerste foto geweldig! de lage, felle zon die zorgt voor de lange schaduw van de kijkende man en dan alle kleuren en dynamiek die er in de vliegers zitten! Echt heel fraai!

    Maarten

    mei 29, 2008 at 10:51 am

  26. Zeer leuke foto’s!

    elsvo

    juni 17, 2008 at 11:17 am


Geef een reactie

