XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

De schorre (01)

with 18 comments

Een tijdje terug ging ik wat foto’s nemen net buiten Stene, een Oostendse wijk die aanleunt aan het schorregebied.

Louise was mee op stap en meteen werden we door een boer toegeschreeuwt dat we eens naar z’n beestjes moesten komen kijken. Louise haar oogjes begonnnen meteen te fonkelen en wij dus het erf op. Hij hield er wat schapen, kippen, ganzen, varkens, konijnen enz… Alles zat in krotterige stallen of in grote plastiek bakken. En de boer maar telkens zeggen: “En neemt daar eens een foto van, en van dit daar ook, en kijk hier een schoon foto waard.” Het werd bijna hilarisch want niets leek mij er boeiend genoeg om vast te leggen en ik deed dus maar alsof ik klikte. Toen ik echter Louise moest opheffen omdat ze in één van de bakken wou kijken ging de camera plots af met volgend beeld als gevolg.  Ik vond het uiteindelijk wel wat hebben.

Written by Xray

mei 13, 2008 bij 11:12 pm

Geplaatst in Uncategorized

Tagged with , , ,

18 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Deze hoek ken ik niet, toch niet op Stene, maarja ben er ook al een aantal jaren weg, en alles verandert zo vlug.

    roy

    mei 13, 2008 at 11:25 pm

  2. Chaotisch, wat een bende maar wat een hilarisch verhaal … zie je daar al rondlopen en belangstelling veinzen en krampachtig een smoes verzinnen om weg te komen 🙂

    MoniqueSamui

    mei 14, 2008 at 5:22 am

  3. Inderdaad, ’t zou niet lukken als je dit opzettelijk zou proberen te doen 🙂

    pieterbie

    mei 14, 2008 at 6:39 am

  4. Ha, toch leuk zo’n uitnodiging ? Inderdaad een interessante foto omdat ook de toestand en sfeer waarin je terecht kwam goed overkomt. Ik denk dat je Louise goed bij de hand moest houden tussen die rommel…

  5. Chaotisch maar heeft idd wel iets.
    Maar…eerst wil ik je nog feliciteren met de nieuwe kleine spruit,niets kan op tegen de rijkdom van twee schatten van kinderen. Geniet maar met volle teugen van je vaderschapsverlof. Proficiat voor jullie allemaal.

    Veel blogtijd is er voorlopig niet want vandaag begint het groffe werk van de afbraakwerken,nog enkele dagen(?) en we zijn er door.

    Nogmaals van harte PROFICIAT!

    Jimmy

    mei 14, 2008 at 6:57 am

  6. Het voordeel van een autofocus… en het heeft inderdaad iets, de schuine lijn van de horizon alsof daar alles een beetje op zijn kop staat…

    mvg

    lamp
    Hobbyfotograaf

    lamp

    mei 14, 2008 at 7:19 am

  7. Je laat me weer iets ontdekken dat ik nog niet ken, groetjes

    merel

    mei 14, 2008 at 2:02 pm

  8. Je hebt een supercamera! Die weet uit zichzelf wanneer iets de moeite waard is. Je beschrijving van de toestand is nog “propertjes”, als ik de foto zo zie!

    fotomart

    mei 14, 2008 at 2:14 pm

  9. Aja das die nieuwe camping in Oostende, hopelijk staat de handrem goed op van de caravan 😉
    Ja, de foto heeft inderdaad wel iets!

    manu

    mei 14, 2008 at 5:05 pm

  10. Hoi Xray

    Weer een tijdje geleden, maar ik heb gevolgd hoor. Alleer eerst een dikke proficiat hé…
    en als dit een toevalstreffer is, wel die is knap. Je reportage over de windmolens heb ik ook gevolgd en je strandfoto’s zijn weer fenomenaal.
    Altijd met veel plezeir dat ik hier kom kijken hoor.
    Groetjes

    Boogie

    mei 14, 2008 at 7:02 pm

  11. proficiat en het ziet er al een flinke madam uit
    nog een fjne week
    toedeloe

    hildeke

    mei 14, 2008 at 7:15 pm

  12. haha :-), grappig verhaal met een zeer geslaagde foto als resultaat.

    dmpictures

    mei 14, 2008 at 8:01 pm

  13. Je verhaal maakt het plaatje compleet!

    boomkruiper

    mei 14, 2008 at 8:45 pm

  14. Toeval bestaat niet maar soms… 😉
    Kom je thuis en dan zo’n mooie verrassing op het scherm. Moet toch geweldig zijn/!

    René

    mei 14, 2008 at 10:18 pm

  15. Je hebt er alvast een prachtig beeld aan overgehouden!

    Serge

    mei 15, 2008 at 12:13 pm

  16. Het liep daar leterlijk en figuurlijk wat scheef.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    mei 15, 2008 at 3:20 pm

  17. Prachtshot met hoog documentair gehalte. Als je doorheen de ogenschijnlijk waardeloze rommel toch het verhaal kan zien en dat fotografisch vastleggen, dan kan je zeker krachtige beelden maken.

    s.goovy

    mei 15, 2008 at 9:05 pm

  18. LOL, wat een leuk verhaal erbij, anders had ik gedacht dat je te diep in het glaasje had gekeken toen je de foto nam 😉

    illuci

    mei 17, 2008 at 7:22 pm


Geef een reactie

