XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Ma Natal La

with 15 comments

Ik heb het momenteel heel druk vandaar dat ik jullie nauwelijks blogbezoekjes kan brengen. Ik hoop dat jullie me dit niet kwalijk nemen, ik zal van zodra het mogelijk is mijn schade inhalen.

Zaterdag zijn enkele bloggers naar de tentoonstelling Ma Natal La in de venetiaanse gaanderijen van Oostende geweest. Met heel veel spijt in het hart moest ik voor deze bijeenkomst verstek laten gaan. Ik ging echter reeds donderdag eens kijken naar de tentoonstelling en ik kan de vele positieve reacties alleen maar beamen: het is een prachtexpositie. Mijn welgemeende felicitaties aan de drie talentvolle dames die dit voor elkaar kregen. Het laat me weer beseffen dat ik nog maar in het prille begin sta van de fotografie.

Ook mijn dochter was mee al hield zij andere bezienswaardigheden in het oog. Ah ja, een meisje van drie kun je dit niet kwalijk nemen hé.

Trouwens ik stond eigenlijk versteld van het dynamisch bereik van de Pentax K10D bij deze foto. Vanuit een relatief donkere ruimte genomen naar een helder raam toe en toch beide delen redelijk goed uitgelicht. Weliswaar in RAW en wat bijgetrokken maar toch had ik dit resultaat niet verwacht.

Written by Xray

mei 4, 2008 bij 6:32 pm

15 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. RAW rocks 😉 maar hier is het inderdaad heel goed. Ik ga zelf een van de weken zeker ook nog eens tot Oostende om de tentoonstelling te gaan bekijken.

    fbaert

    mei 4, 2008 at 6:44 pm

  2. Wat schitterend Kevin om je dochtertje zo voor dat raam te zien. De compositie is prachtig.

    cor

    mei 4, 2008 at 8:21 pm

  3. Ja dat is heel erg goed Kevin. Dat is waar ik het meeste moeite mee heb en dat gaat bij de Pentax blijkbaar heel goed. Je hebt een goede keuze gedaan denk ik met de Pentax.
    Mooie compositie trouwens ook.

    Caro

    mei 4, 2008 at 10:59 pm

  4. Heel normaal haar reactie.
    Hey, jij kwam daar binnen met een fototoestel, mij lukt dat nooit.
    Ze proberen mij steeds zo ver te krijgen dat ik mijn rugzak of toestel achterlaat aan het onthaal, wat ik natuurljk nooit doe, waardoor ik nooit te zien krijg wat ze daar showen 🙂

    pieterbie

    mei 5, 2008 at 5:12 am

  5. Ik wil niet anders meer dan RAW en de doortekening in de voorgrond van deze foto is heel mooi, buiten dat het natuurlijk een plaatje is met die kleine voor het raam.

    MoniqueSamui

    mei 5, 2008 at 7:15 am

  6. Het is je vergeven, Xray *wink, big smile*
    Zeker als je zo iets moois post. Met, inderdaad, een mooi uitgebalanceerde belichting!

    gerdaYD

    mei 5, 2008 at 7:55 am

  7. zij heeft duidelijk andere smaken en ik kan ze best begrijpen zo naar het zeetje moeten staren hihi
    het is btw een hele knappe foto!
    nog genen ooievaar????
    ik heb hem nochthans zien vliegen!

    callemie

    mei 5, 2008 at 10:07 am

  8. Het dynamich bereik is inderdaad opvallend! Leuk beeld met uw dochtertje dromerig naar het aanlokkelijk strand kijkend…
    De ooievaar is langs geweest! Ik voel het! Zeg het!

    Nee Koen. Hij is z’n weg kwijt denk ik. Of hij is tegen één van die windmolensokkels aangeknald. In ieder geval gaat er woensdag weer eentje weg naar zee.

  9. Ik vind het een pracht van een foto. Xray, volgens mij ben jij toch al een flink stuk gevorderd in de fotografie hoor. Ik kom daar nog een flink eindje achter.
    gr.

    Piet

    mei 5, 2008 at 1:27 pm

  10. Zeer mooie foto, echt schitterend.

    jokdev

    mei 5, 2008 at 7:48 pm

  11. Wat een plaatje!!!!

    Caitlin

    mei 5, 2008 at 9:04 pm

  12. Weer even kunnen genieten van je prachtige foto’s , groetjes

    merel

    mei 5, 2008 at 9:19 pm

  13. NOUHOU jij bent er ook al geweest!!! Ik wou ook maar kon niet… 😦

    Robbie Veldwijk

    mei 5, 2008 at 10:13 pm

  14. prachtige foto. ‘k heb ook genoten van je reeks Transporrt windmolens!
    Doe het maar rustig aan!

    MJ

    mei 6, 2008 at 7:04 am

  15. Alle bloggers hebben het druk, wie alleen maar de dag achter ofwel camera ofwel pc doorbrengt doet geen inspiratie op want die vind je alleen in de echte werkelijkheid, zo dat waren weer even wijze woorden. Dit is ook een top-foto, ik ben het eens met je want hier heb ik ook nogal eens problemen mee, maar ik werk niet met RAW (toekomstmuziek), wat ik dan doe is lapwerk, nl. de donkere delen een beetje oplichten nadat ik op het venster heb belicht.

    illuci

    mei 17, 2008 at 7:12 pm


Geef een reactie

