XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Transport windmolens (04)

with 19 comments

Ik twijfelde of ik deze reeks wel zou tonen. Fotografisch geven ze me een dubbel gevoel. Ze geven deels de sfeer van de dag weer maar anderzijds vind ik ze technisch niet zo geslaagd. Er waren die dag duizenden bewonderaars van het huzarenstukje die het transport toch wel is. Ik wou niet de grote drommen mensen tonen maar er enkele leuke personages uithalen. Kwestie van het onderwerp op een andere manier te benaderen.

In het volgende reeksje zal ik de reportage afsluiten met het nodige spektakel.

Written by Xray

mei 2, 2008 bij 10:00 am

19 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik zou toch niet zeggen dat ze technisch niet geslaagd zijn. Mooi gebruik van DoF, en dit is wat ik noem: een spektakel anders bekeken ;). Mooi werk.

    fbaert

    mei 2, 2008 at 10:23 am

  2. Hoezo technisch niet geslaagd, dit is een vorm van ‘straat’fotografie die ik erg graag mag zien, leuk zoals je mens en dier rondom dit spektakel hebt vastgelegd.
    Fijn weekend alvast!

    MoniqueSamui

    mei 2, 2008 at 11:06 am

  3. Vooral de laatste foto past bij zo’n spektakel. De mensen nemen hun stoeltje mee om het op hun gemak te kunnen bekijken. 🙂

    Harry de Rooij

    mei 2, 2008 at 11:08 am

  4. Dit heeft voor mij zeker een waarde hoor. Het is de zaak van uit een andere (oog)hoek benaderen, ik hou wel van zo’n alternatieve insteek.

    pieterbie

    mei 2, 2008 at 11:17 am

  5. Het plastieken ringetje aan de mand van de hond vind ik een zeer geslaagd detail 😀

    Caroline

    mei 2, 2008 at 12:22 pm

  6. Het hondje vind ik schitterend!
    Je moet het maar zien om de werken zo in beeld te brengen!

    Caitlin

    mei 2, 2008 at 12:53 pm

  7. Nou, zo slecht is dat nu ook weer niet! Soms wat rommelig, ja, dat wel, maar dat heb je nu eenmaal met dit soort beelden. Soms kan het gewoon niet “perfect” zijn! En goed gebruik gemaakt van de onscherpte. Het hondje is super, zoals die in zijn kooitje zit.

    fotomart

    mei 2, 2008 at 1:22 pm

  8. Ik vind deze kijk op die dag juist een hele leuke afwisseling.

    Caro

    mei 2, 2008 at 1:51 pm

  9. Zijn die dingen in de avond afgesloten, of kun je er (nu) nog in 😛 ? Lijkt me fantastisch om op die terreinen rond te lopen in de avond… 🙂

    De terreinen zijn afgesloten met hekkens en poorten. Soms blijft er al eens een poort openstaan maar de security is nooit veraf. In de torens zelf staan er trapsteigers (het zijn echt wel heel veel trapjes tot boven) en helemaal bovenaan een gewone ladder om tot buiten op de torens te komen. Maar alles is natuurlijk op eigen risico en eigenlijk streng verboden.

    Tim Freh

    mei 2, 2008 at 1:54 pm

  10. Mooie kijk op de zaak vanop de tweede rij, Kevin!

  11. Nog steeds een prachtige kijk op dit spectakel, we zijn benieuwd naar morgen.
    En nog geen papa geworden?
    Fijn weekend.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    mei 2, 2008 at 5:47 pm

  12. ahaaaaaa ik heb dus al een deel gezien nu wacht ik met mijn pootje in de lucht naar eht vervolg!

    callemie

    mei 2, 2008 at 6:46 pm

  13. Niks mis met deze kiekjes,
    maar die van jou vorige log
    vind ik hoogstandjes!!
    Fijn weekend gewenst

    thea

    mei 2, 2008 at 8:44 pm

  14. Off topic: je zag mij inderdaad donderdag voorbijzoeven op de fiets.
    ’t Was een wreed leuk ritje, volg mijn blog om er de vruchten van te plukken 🙂
    Jammer dat ik zo rap reed, een praatje zou leuk geweest zijn.

    pieterbie

    mei 2, 2008 at 8:49 pm

  15. Wat kleuren die kampeerstoelen leuk. Mooi contrast zo!

    boomkruiper

    mei 2, 2008 at 9:49 pm

  16. Kan me voorstellen dat daar drommen mensen op af komen. De foto van het hondje is prachtig, je ziet hem denken. pfff wat moet ik hier.

    els

    mei 2, 2008 at 9:57 pm

  17. Ook wat mij betreft, vind ik dat je zeer geslaagd bent in je opzet.

    Hildegarde

    mei 2, 2008 at 10:28 pm

  18. Denk dat deze foto’s goed bij de reeks horen als aanvulling

    roy

    mei 3, 2008 at 8:10 am

  19. Dit blijft een mooie en leuke reeks om naar te kijken!

    Robbie Veldwijk

    mei 5, 2008 at 4:03 pm


Geef een reactie

