XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Windmolens (03)

with 19 comments

De eerste windmolenfundering zal nu vrijdag rond 15.30 in beweging gebracht worden. Het transport vanaf de standplaats naar de kaaimuur zal ongeveer 24 uur duren. Dus zaterdag zal een immense scheepskraan (De Rambiz die o.a. de berging van de tricolor uitvoerde) vanaf 15.30 de sokkel opheffen en vervolgens na een draaimanoeuvre de Oostendse haven uitvaren.

Deze heugelijke gebeurtenis zal ’s avonds gevierd worden op het Klein Strand met een licht-, laser-, en klankshow en optredens van enkele bekende artiesten.

 

Vandaag had nog er nog iemand een leuke verrassing voor mij in petto.

Written by Xray

april 22, 2008 bij 7:48 pm

19 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. De tweede vind ik een heel straf portret, mooi!

    centrocampista

    april 22, 2008 at 7:54 pm

  2. Deze reeks ga ik met bijzonder veel aandacht volgen, Kevin! Tjongens , wat zou ik daar graag bij zijn!! Twee prachtige foto’s weer.

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    april 22, 2008 at 8:03 pm

  3. Het is wel een enorme klus en
    de bovenste foto vind ik erg mooi,
    met de schuine lijn er doorheen en
    het portret van een noeste werker ervoor.
    Ik ben benieuwd of je foto’s van het feest neemt.

    thea

    april 22, 2008 at 8:11 pm

  4. Ik ben ook benieuwd naar de komende beelden. Prachtige portretjes ook.

    fbaert

    april 22, 2008 at 8:22 pm

  5. Ja ja, Callemie is één van je grootste fans! Na mij natuurlijk!

    Martine

    april 22, 2008 at 8:41 pm

  6. dat gaat een echt huzarenstukje worden!

    je foto’s zijn bijzonder mooi, xray! je hebt de 2 sprekende koppen prachtig weergegeven!! :-))

    curieuzeneuzemosterdpot

    april 22, 2008 at 8:49 pm

  7. Mooie foto’s hoor, goeie scherpte en DoF gebruikt.
    Jammer alleen dat bij de tweede niet wat meer licht op het gezicht viel.

    Robbie Veldwijk

    april 22, 2008 at 11:00 pm

  8. ah neen hoor martine ikke eerst hihihihihii
    bon genoeg gezeverd
    ik verwacht dus een uitbundig verslag hé manneke want een kraan zal nu niet nodig zijn om mij uit mijn bed te krijgen met mijn voetje hii

    ik kom je dan nog even dag zeggen want vanaf morgen lig ik in het ziekenhuis en dan zal het een beetje stil zijn op mijn blog , maar dit wil niet zeggen dat ik je vergeet met al die foto’s van jou in mijne living das ni moeilijk hé hihihi
    liefs

    callemie

    april 23, 2008 at 7:00 am

  9. Dag Xray,
    Ik ben erg benieuwd naar het uiteindelijke totaalplaatje.
    Ik zal het met grote belangstelling volgen.
    Foto 2 heeft wel iets, vind ik. De man met het peukje in
    zijn mond, schitterend!
    gr.
    Ton

    Ton

    april 23, 2008 at 7:42 am

  10. Dag Xray, dit verhaal zullen we met velen volgen. Die foto met de man met het peukje is prachtig, is zo eigentijds en toch zo verleden tijd.

    jokdev

    april 23, 2008 at 8:25 am

  11. Jazeker, twee prachtige zeemans-koppen!
    Zal er ook zijn, die zaterdag +/-15u30… Wat denk je Kevin, zal dijk aan klein strand, thv. Vissersmonument beste standplaats zijn? Of weet jij iets beters?? Probleem zal waarschijnlijk zijn dat andere (betere) plekken zullen afgsloten zijn… Misschien tot dan…

    Erik O,

    april 23, 2008 at 8:48 am

  12. Xray, je hebt het mooi gefikst, maar dat zijn we onderhands wel gewoon van jou hé.
    Ik ben er ook even rondgelopen, van de ene mocht ik binnen op de werf, van de andere weer niet, tja , veiligheid voor alles hé.

    roy

    april 23, 2008 at 1:11 pm

  13. Het moet boeiend zijn om dit spektakel van nabij te mogen meemaken. Dit zijn alvast twee bijzonder mooie foto’s.
    Gr.

    Piet

    april 23, 2008 at 3:42 pm

  14. Prachtig werk…
    maar je hebt er ook een zeeeer mooi decor !!!!
    Scherp wat scherp moet zijn…
    Goede keuze van standpunt en onscherpe achtergrond (laatste) heeft je kijkobject nog meer ondersteuning met zijdelings invallend licht

    mvg

    Lamp Hobbyfotograaf

    http://web.mac.com/lamp5

    lamp

    april 23, 2008 at 4:01 pm

  15. Mooie kijk op die kolossen ,-) !

    Zo’n windmolenpark vind ik héél indrukwekkend,
    heb er in de voorbije jaren al meerdere van dichtbij gezien in Scandinavië,
    ook eentje in zee….

    Benieuwd wat je van de feestelijkheden gaat kunnen brengen!

    Caitlin

    april 23, 2008 at 5:31 pm

  16. Interessante composities.

    cor kluytmans

    april 23, 2008 at 6:48 pm

  17. Prachtige portretten, je speelt met een mooie doffe achtergrond, vooral bij de tweede.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    april 23, 2008 at 9:22 pm

  18. Die onderste foto, wat een pracht-foto. Ik hoop dat dat sigaartje van die man uit is, anders zou ik z’n gezicht wel eens willen zien als het smeulend vuurtje bij z’n lippen terecht komt.
    Ook leuk voor een foto!
    groet,
    TruusW

    TruusW

    april 24, 2008 at 8:07 pm

  19. Leuke alternatieve portretten.
    Dat wordt spektakel zaterdag.
    Ik hoop dat ik misschien de tijd vind om eens te gaan zien.

    pieterbie

    april 25, 2008 at 9:50 am


Geef een reactie

