XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

windmolens (02)

with 19 comments

Misschien was het niet helemaal duidelijk maar wat je hier ziet zijn de funderingssokkels die uiteindelijk in zee zullen neergelaten worden. Enkel het bovenste stuk zal boven water uitsteken en daarop worden er “klassieke” windmolens geplaatst. Zo zal men een volledig windmolenpark bouwen voor de kust, buiten het zicht vanaf het vasteland. Meer info vind je op de site van c-power, vooral het animatiefilmpje is een aanrader voor de geïnteresseerden.

 

Written by Xray

april 21, 2008 bij 7:30 pm

Geplaatst in Uncategorized

Tagged with , , ,

19 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. miljaar ne ganse verhuis dus!!!!!
    als mijn voetje beter zal zijn ga ik kunnen komen kijken
    vandaag rx voetje genomen maar ni in oostende hé
    dus niet onder handen geweest door jou hahaha

    Ik zou je nochtans goed gesoigneerd hebben 🙂
    Mochten er nog mensen zaterdag naar Oostende afzakken dan kunnen we misschien afspreken.

    callemie

    april 21, 2008 at 7:48 pm

  2. aha nu begin ik het te begrijpen. Wat een toestand zeg. Hopelijk kan je daar mooie beelden van schieten.

    jokdev

    april 21, 2008 at 7:55 pm

  3. Helaas is dit zaterdag niet aan mij besteed. Ik reken op jou voor het beeldverslag van de gebeurtenis. Please?

    fotomart

    april 21, 2008 at 8:40 pm

  4. Indrukwekkende structuren toch!

    pieterbie

    april 21, 2008 at 8:44 pm

  5. Zaterdag zal niet lukken al had ik het toch graag van dichtbij meegemaakt. Ik reken op een fotoverslag 🙂

    Serge

    april 21, 2008 at 10:00 pm

  6. Dat ’t sokkels waren had ik begrepen, maar daar bovenop komen dus de ‘normale’ windmolens, die ik trouwens best wel mooi vind. Mooie dieptewerking in de foto!

    MoniqueSamui

    april 22, 2008 at 4:35 am

  7. indrukwekkend, niet enkel een toffe foto ook erg interessante info erbij… !!!

    MJ

    april 22, 2008 at 6:51 am

  8. jaja dat weet ik de volgende keer zal ik mijn pootje laten breken in Oostende hihi
    maak een mooi verslag hé!
    ps
    wachten is gedaan het staat er op!

    callemie

    april 22, 2008 at 7:20 am

  9. ’t is een indrukwekkend beeld.

    wat vinden de oostendenaren zelf van zo’n windmolenpark aan ‘hun’ horizon?

    curieuzeneuzemosterdpot

    april 22, 2008 at 7:29 am

  10. Zo te zien zijn dat niet echt kleine torentjes maar grote mastodonten. Ik vraag mij af hoe ze dit gaan vervoeren. Moet een groot spektakel wanneer ze dit gaan vervoeren.

    dmpictures

    april 22, 2008 at 10:02 am

  11. Historische foto’s, maar ook nog mooi! Weegt de energie die ze in 20 jaar leveren wel op tegen de energie die het kost om de molens te bouwen en op hun plaats te krijgen?

    illuci

    april 22, 2008 at 11:59 am

  12. Ik moet steeds aan een kegelbaan denken ;)!

    boomkruiper

    april 22, 2008 at 1:10 pm

  13. hopelijk pakken ze de vuurtoren niet mee, als ze heel dat boeltje op zee gaan plaatsen.

    flyingdaniel

    april 22, 2008 at 3:27 pm

  14. Ik vind dit altijd erg mooi om te zien hoe dit soort dingen worden opgebouwd.

    serews

    april 22, 2008 at 6:12 pm

  15. Het animatiefilmpje bekeken en sta verstelt van hoe het gaat gebeuren.
    Maar ‘k zie toch liever alles op de foto, daar zorg je wel voor hé.
    Wie weet geraak ik mischien zaterdag in Oostende.
    Anders kan ik hier toch alles volgen.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    april 22, 2008 at 7:14 pm

  16. Knappe foto en tof dat je er de uitleg bij geeft
    Want anders had ik dat nooit kunnen raden hoor 😉
    Ze zien er erg groot uit , maar als je er naast staat zal je je wel heel klein voelen waarschijnlijk !

    Sofie

    sofievandam

    april 22, 2008 at 7:25 pm

  17. ik heb er met plezier aan gewerkt
    en er staan er nog op het programma
    das voor als ik plat lig hihi
    want fotootjes trekken zit er nu niet meer in voorlopig
    dadakes

    callemie

    april 22, 2008 at 7:27 pm

  18. ja ik moest zeker even op mijn hoofd krabben want ik snapte het echt niet.
    Maar ja ik vind het erg goed dat ze die dingen in de zee gaan zetten!

    Robbie Veldwijk

    april 22, 2008 at 10:35 pm

  19. ha dat is voor de windmolens dan ? ik vroeg mij al af voor wat dat diende toen ik dat zag 10 dagen geleden 🙂

    paulineg

    april 28, 2008 at 7:36 pm


Geef een reactie

