XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Slipway

with 18 comments

Een foto waar ik weer lang over twijfelde. In het silhouet zie je twee slipways tijdens een zonsondergang.

Dit architectonisch stukje patrimonium (trouwens een beschermd monument) is nog steeds in gebruik voor scheepsherstelling.

 

In de achtergrond zie je de in aanbouw zijnde sokkels van het nieuwe windmolenpark die voor onze kust komt. Deze week hierover meer want zaterdag 26 april wordt een belangrijke dag.

Written by Xray

april 18, 2008 bij 8:02 pm

18 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dit is een hele mooie kiek.
    Prachtig zoals deze weerspiegeld in het water.
    En de zon maakt het plaatje helemaal af.
    Fijn weekend groetjes Tinie

    Tinie

    april 18, 2008 at 8:44 pm

  2. Toch niet verkeerd hoor het plaatje, maar niet makkelijk om het goed belicht te krijgen hé. Het is je toch aardig gelukt.

    fbaert

    april 18, 2008 at 8:51 pm

  3. Heel mooie hoor!
    Ik zei het al op de blog van Roy: één van mijn favoriete hoekjes van mijn stad.

    pieterbie

    april 18, 2008 at 11:15 pm

  4. Erg mooie en zorgvuldige plaat! Geeft me een lekker gevoel om naar te kijken

    Paul van der Meer

    april 19, 2008 at 8:22 am

  5. Nu vraag ik me toch écht af waarom je over die foto twijfelde X-ray! Ik vind ‘m alvast knap, mede doordat één van mijn grote interesses – de industriële archeologie – hier op een puike wijze in beeld is gebracht!

    gerdaYD

    april 19, 2008 at 8:25 am

  6. Ik kan er wel inkomen dat je twijfelde, maar gelukkig toon je ze ons, ’t is zo’n foto die ogenschijnlijk vrij banaal is en die pas goed word als je de moeite doet om er langer naar te kijken, ik houd van zo’n foto’s!

    MJ

    april 19, 2008 at 8:38 am

  7. Door deze foto in het tegenlicht van de zon te nemen heb je van een gewoon kiekeje een bijzondere
    foto gemaakt. Heel mooi gedaan Xray.

    Piet

    april 19, 2008 at 8:51 am

  8. Jaaaaah dit is een hele mooie. Zou ‘m graag in het groot zien!

    boomkruiper

    april 19, 2008 at 1:48 pm

  9. Niet aan twijfelen
    Echt knappe foto ! Leuk om naar te kijken !

    sofievandam

    april 19, 2008 at 1:55 pm

  10. heel mooi met die zon die bijna niet meer te zien is
    neen
    niet twijfelen
    gewoon doen!

    callemie

    april 19, 2008 at 2:23 pm

  11. Vind hem ook mooi, jij was er dus tegen de avond, waarschijnlijk elkaar mislopen, zou wel leuk zijn samen er ene in de cantine van de vismijn te nuttigen 😉

    roy

    april 19, 2008 at 3:01 pm

  12. Prachtige tegenlichtopname! Geweldige sfeerschepper!!
    Zeg,Xray, ben toevallig die 26ste april ook in Oostende… Wat valt er die dag nog meer te beleven??

    Aha, blog in de gaten houden hé.

    Erik O,

    april 19, 2008 at 3:33 pm

  13. Hallo XRay,
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Ik ben naar jouw blog gegaan en ik was erg onder de indruk, dat ik van zo’n fotograaf zo’n compliment kreeg. De blog zelf vond ik ook prachtig en ik heb meteen een blog op wordpress.com geopend, ik moet zo gaan koken dus ik heb nu weinig tijd maar ik ga hem nog verder vullen met foto’s en hem ook op mijn gemak ontwerpen, hert adres is: http://illuci.wordpress.com/2008/04/19/kapel-te-eersel/ (door tijdgebrek nu, staat er nog maar 1 foto op maar ik heb er zoveel die ik niet kwijt kan op aminus3.com (1 foto per dag, maar verder niets dan lof voor deze site)!

    illuci

    april 19, 2008 at 4:29 pm

  14. Dan hebben jullie het niet echt getroffen daar in Oostende. In Noordwijk (Nederland) is ook een windmolenpark gebouwd in de kust, maar dit alleen bij erg helder weer te zien. Je hebt het zeker weten mooi vast weten te leggen.

    serews

    april 19, 2008 at 5:42 pm

  15. Uiteindelijk zou ik hem ook plaatsen want hij is toch wel bijzonder met die reflectie van de zon.

    cor kluytmans

    april 19, 2008 at 5:48 pm

  16. De moeite waard, verdient ’t om te laten zien Xray. Mooi hoor, en wat een rust!!!
    Je word er stil van.

    Thea uit Limburg

    april 19, 2008 at 6:46 pm

  17. Ik heb al zo’n vermoeden wat er op die 26ste april gaat gebeuren (heb je me daar niet iets van verteld in Oostende?) Prachtige tegenlichtopname, Kevin!

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    april 19, 2008 at 7:59 pm

  18. Kevin, ik heb je interview met veel belangstelling gelezen. Proficiat hoor!
    Deze foto is helemaal geen twijfel waard. Ik vind hem prima. En ondertussen ben ik er ook achter gekomen wat er de 26ste staat te gebeuren in Oostende. Helaas moet ik die dag werken, anders zou ik het graag mee beleven.

    fotomart

    april 19, 2008 at 10:47 pm


Geef een reactie

