XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Oud de oude doos

with 14 comments

Een plaatje van het begijnhof die wat te lang onder het stof is blijven liggen.

 

 

Edit: Ik zal alle twijfels wegnemen en post hier verkleint het originele fotobestand. De foto werd dus diezelfde dag genomen als mijn andere foto’s in het Begijnhof. Het kader komt hier inderdaad wat zwaar over, de witte achtergrond van het kader steekt fel af tegen de achtergrond van de blog, iets waarmee ik in de toekomst rekening zal houden.

 

 

Written by Xray

april 9, 2008 bij 7:18 pm

Geplaatst in Uncategorized

Tagged with , ,

14 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heeft beslist wat om de foto met deze filter te presenteren.

    cor kluytmans

    april 9, 2008 at 7:26 pm

  2. haha goed bewerkt !!!!
    ik weet dat er schatten op de zolder liggen bij jou !!!!

    callemie

    april 9, 2008 at 8:49 pm

  3. Heerlijk vintage en mooie, mistige opname. (Kadertje naar mijn persoonlijk aanvoelen een tikje te zwaar voor dit zachte beeld).

    s.goovy

    april 9, 2008 at 10:01 pm

  4. ik vind het een mooie bewerking, maar ik moet goovy gelijk geven;

    ook voor mij is de kader te contrasterend.

  5. Dit is wederom weer een erg mooie plaat van het begijnhof! Ik vraag me af wat er nog meer op je zolder te vinden is!!!

    Robbie Veldwijk

    april 9, 2008 at 11:19 pm

  6. mmm, kweet ni, ik lees hier vanalles over bewerking… Maar het is zeker geen recente foto. Momenteel hangen er andere gordijntjes, het is dus wel degelijk een oudere foto. En de muur is ondertussen geverfd ook.

    fotomart

    april 10, 2008 at 12:13 am

  7. Mooie bewerking en goed uitgemeten compositie.
    Alleen het kader is mijn meug niet echt.

    pieterbie

    april 10, 2008 at 5:09 am

  8. Denk er ook zo over, een sober kaderke zou beter uitkomen, maar wel goed meegevallen met dat mistige over de foto, wat een verschil met de uitbundigheid van die iets naar beneden.

    roy

    april 10, 2008 at 8:28 am

  9. Precies ‘echt’. Gelukkig staat die fiets ver genoeg 😉
    Leuk dat je af en toe zo’n kunstwerkje presenteert. Maakt jouw blog boeiend!

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    april 10, 2008 at 9:38 am

  10. Stoffilter werkt dus prima! Geen PS nodig dus… 😉
    Inderdaad, het kader een beetje overdone.

    René

    april 10, 2008 at 9:49 am

  11. Mooie foto en voor mij valt het nog wel mee met het kader. Misschien zou het zachter overkomen mocht het kader in een kleur van de foto zijn, donker sepia, maar slecht vind ik het zo ook niet.

    An

    april 10, 2008 at 11:42 am

  12. Eens goed blazen dan gaat het stof ervanaf.
    Mooie bewerking en ik vind de kader ok.
    Een mooi dieptezicht.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    april 10, 2008 at 1:23 pm

  13. Mysterie bij Xray… is dit nu echt een oude foto, of ééntje die jij oud hebt gemaakt ? Hoe dan ook, de foto mag er wezen hoor. Je vorige foto is een echt juweeltje !

    Piet

    april 10, 2008 at 2:14 pm

  14. Mooi.
    Hoe ben je tot dit resultaat gekomen, als ik vragen mag ?

    Omzetten naar z/w en dan verder naar Sepia.
    Via curves het contrast wat uit de foto halen.
    Kaderke errond.

    Frederik

    mei 24, 2008 at 11:39 am


Geef een reactie

